pátek 7. prosince 2012

6.12., Umakart, kroj a Traband

Adventní kalendář:
"Každá správná úča denně posiluje, protože ví, že sešity na písemky nejsou pírko."
Já bych to trochu modifikovala: "Každá správná úča ví, že písemkové sešity se pronesou a proto testy píše na papíry. A i ty se občas pronesou..."

Už mám nové album kapely Umakart s názvem Vlci u dveří. A je moc prima :)

Dámský kroj! Dneska jsem ho měla na sobě. Bomba, nadšení! Příjemný materiál, super střih. Už se těším až ho budu moci nosit! Jenom nevím, jestli krátký nebo dlouhý rukáv... Ach jo.

A večer koncert kapely Traband. Ti prostě nikdy nezklamou. Tentokrát mi to přišlo jako svižnější koncert, ale i tak to mělo něco do sebe. Když Sáru zpívá celé Metro nebo Černého pasažéra doplňuje... A pro Jardu Svobodu mám prostě slabost. Přijde mi strašně roztomilý a hlavně, že si koncert fakt užívá! Už aby zase hráli v Brně! :)

Žádné komentáře: