čtvrtek 7. března 2013

Máte blbou náladu? Zavolejte Ferdě :)

První telefonát
Vyzvání to. Najednou se z druhého konce ozve: "Herode?"
Fajn, v pohodě. Tak se oslovujeme normálně.

Druhý telefonát (asi tak po dvou minutách)
Zvedne to operátorka O2. Vysvětluju jí jaký mám problém - jdu zítra do divadla, nemůžu si s sebou vzít kabelku a potřebuju si dát někam doklady. Co se dozvím? "To ale voláte na špatné oddělení." "A nemůžete mě nějak přepojit?" "Ale jistě. Na oddělení, když si nemáte kam dát věci." (nebo tak nějak se jmenovalo)
Přepojovací hudba - podotýkám, že otřesná!
Zvedne to paní z příslušného oddělení. Znovu jí popisuju svůj problém. Dozvím se, že pokud jdu sama, tak si mám vzít kabelku nebo kalhoty s kapsama nebo to mám blbý. A když jdu s někým, tak se s ním mám domluvit. Hlásím, že jdu se svojí sestrou a prosím o přepojení.
Přepojovací hudba - znělo to jako když lítá moucha.
Zvedne to Ferda. Znovu (už potřetí) popisuju svůj problém. S Ferdou se domlouvám, popisuju jí všechny předchozí telefonáty (včetně toho, že nechápu proč O2, když jsme u T-mobile) a celý telefonát po pěti minutách končí.

A pak nezbožňujte telefonáty s Ferdou :)
Zlatá STSka, která nám to umožňuje (dřív to fakt nebývalo).

2 komentáře:

Hrčkins řekl(a)...

TO NEBYLA OTŘESNÁ PŘEPOJOVACÍ HUDBA!!! No počkej! Příště dostaneš takovou hudbu, že mě ještě budeš prosit (!!!!) abych ti něco zazpívala!! :D

Dan K. řekl(a)...

jdu to zkusit