středa 24. dubna 2013

Pozdrav starosty

"Na svatého Jiří,
vylézají hadi a štíři."
Ale taky skauti v šátku :)
Letos jsem do toho šla a celý den ho nosila i ve škole. Kupodivu jsem se vlastně s žádnou reakcí nesetkala. Jenom jedna děvčina v devítce se zeptala, jestli je dneska nějaký den skautů nebo co. Když jsem odpověděla, že něco takového, tak se usmála a bylo to OK.

Na Skautské křižovatce jsem taky četla pozdrav starosty a přiznám se, že část mě opravdu zaujala, tak bych ji ráda vypíchla:

"Myslím, že je tenhle skautský svátek pokaždé dobrou příležitostí se na chvíli zastavit a uvědomit si, co pro každého z nás, od malých světlušek po zkušené činovníky, skauting znamená. Poděkovat za přátelství, která nám přináší, za nezapomenutelné zážitky, za pevná pouta daná nejen osobním kontaktem, ale věrností skautským ideálům. Vzpomenout na to, že jsou po celém světě miliony lidí, k nimž máme skrze skauting blízko, i když jsme je nikdy nepotkali. A že jsme každý důležitou součástí v úsilí o lepší svět. A snažit se neustále o to, abychom tenhle pocit skautského společenství neměli jen my, zkušenější a mnozí již dospělí, ale i ti nejmenší, jimž skauting začíná měnit život."

Žádné komentáře: