středa 12. června 2013

Dobrodružství Rychlé Veverky

Úplně náhodou jsem v pondělí zjistila, že za dva dny bude mít autogramiádu Pavel Čech. To jsem si nemohla nechat ujít!
A tak jsem si koupila jeho nový komiks, vyslechla si příjemné povídání, nechala si podepsal knihu a namalovat indiána se skautskou lilií :)
Poklad jsem ovšem objevila až doma! Večer jsem sedla do křesla a knihu otevřela. Knihy od Pavla Čecha zbožňuju všechny. Jsou to opravdu umělecká díla, která ukrývají velkou myšlenku. Dobrodružství Rychlé Veverky je ale jiné. Třikrát jsem musela přestat číst, protože jsem dostala totální záchvat smíchu! A u jedné stránky jsem zamáčkla slzu - když Rychlá Veverka procházel ulicí, kde byla většina hrdinů předcházejících knih od Čecha...
Jedním slovem: Doporučuji! (Když si umyjete ruce, tak můžu zapůjčit.)

P.S.: "Ještěže mám ... krabičku poslední záchrany! A v ní..." Co má Rychlá Veverka v KPZ? To už musíte zjistit sami :)

Žádné komentáře: