neděle 19. ledna 2014

Kolikatery?

V týdnu mě dvakrát pobavili žáci :)

Páťáci rozebírali, že když jsem skaut, tak to vysvětluje, jak se oblíkám :) Celkem mě to pobavilo. Ale chápu, že oproti většině kolegyň se oblíkám skutečně jinak...

Osmáci zase řešili kolikatery barevné kalhoty vlastně mám :) A tak když psali písemku, tak mi to nedalo a začala jsem počítat:
  1. žluté
  2. oranžovo-červené
  3. fialové
  4. modré
  5. zelené
  6. hnědé
To jsou ty v současné době "normální". Pak mám ještě béžové, pískové, denim, rifle a černé společenské. Fakt jsem netušila, že se dostanu na takový počet...

A vy se oblíkáte jak? A kolikatery barevné kalhoty vlastně máte? :)

1 komentář:

Maggi řekl(a)...

Hmmmm, pěkné barvy =) Tak u mě to jsou červené, zelené, letní plátěné pískové, dvoje modré rifle a černé slušné. Ale zbytek barev mám zastoupeno v sukních nebo šatech ;) vlastně asi všechny barvy...i když možná ne oranžovou (u té mám ale aspoň kostkový sportovní kalhoty) =)