neděle 26. ledna 2014

Proč vlastně?

V pátek u oběda kolega vytáhl film Julie a Julia, který je o vaření. Strašně mě to zaskočilo! I když jsem film už viděla, tak mi to nedalo a pustila jsem si znovu - Meryl Streep je tam prostě úžasná (jako kdyby někde nebyla).
Jedna z hrdinek filmu rozebírá proč vlastně obě vaří a tak mě napadlo - proč já vlastně šiju?
Je to pro mě odpočinek. Na chvilku na nic nemusím myslet, nic řešit. Jediná věc, na kterou je potřeba se soustředit je, jak látku nastříhat a sešít. Užívám si tak představivost, kterou jsem získala z deskriptivy a teď mi to chybí... A ten výsledek! Něco, co je užitečné. Ať je to cokoliv - pouzdro, taška,...
Na podzim jsem si říkala, že bych ráda ušila každý týden alespoň jednu věc. 3 měsíce se mi to dařilo, prosinec byl náročný, tak to nevyšlo. Za to za leden mám už našito za 3 měsíce :) A asi dneska ještě něco "spíchnu" :)
A poslední lednový týden má vyjít časopis Dekor, tak se už těším až mi přijde :) Hnedle vyzkouším něco nového na jaro :)

P.S.: A jdu doplnit tvoření - co nového jsem se naučila ušít apod. :) Jinak souhrn všeho, co jsem ušila je možné potkat na mém Pinterestu.

Žádné komentáře: