pondělí 10. února 2014

Zážitky z Kutné Hory

Na pololetkách jsme vyrazily na výlet do Kutné Hory. Navštívily jsme sv. Barboru, prošly si město. Je tam krásně! Ráda bych se tam vrátila někdy až bude teplo :) Aby člověk nemrzl (strašně ten den foukalo a zima zalézala úplně všude) a v klidu si všechno vychutnal.
Největší zážitky jsou ale jiného rázu.
Navštívily jsme Bubunův kamenný krámek. A je kouzelně roztomilý. Tak nějak jsem si ho představovala :) Pochopitelně, že jsem neodešla s prázdnou... Rozšířila jsem sbírku svých naušnic :) Když jsem je pak doma spočítala, tak bych s tím už měla přestat, protože mám zásobu minimálně na 2 měsíce...
A když bylo tak hnusně zima, děti běhaly po městě, tak jsme si sedly do kavárny. Příjemná. Ale co jí udělalo dokonalou byla jedna "věc" - pan kavárník. Ten neměl chybu! Dodával celé kavárně naprosto neodolatelnou atmosféru! Něco takového jsem ještě nezažila... Kéž bychom takového kavárníka měli i někde v Brně!

Žádné komentáře: