čtvrtek 27. března 2014

24 důvodů, proč to mají holky s velkou nohou těžký

Nemám co dodat... Snad jen, že chvílema jsem skoro brečela smíchy :) A nebyla jsem jediná...

24 důvodů, proč to mají holky s velkou nohou těžký
Ne každá slečna má nohu jak Popelka. Některý holky místo tenisek obouvají dětské rakve a ještě jsou rády, že jim nejsou malý. Takže co trápí holky s velkou nohou? A bacha, čtení tohoto článku zvětšuje tlapy!

  1. Existují rady, jak obléct postavu hruška, jabko, nohy do x, nohy do o, s postavou do l vám ale nikdo neporadí.
  2. V háemku a spol. Si myslí, že větší noha než 39 neexistuje.
  3. A když už náhodou někde mají xl obuv, je obyčejně pěkně hnusná.
  4. A pro lodičky musíte do kanoistiky, páč ty černý lesklý se ve vaší velikosti ani nevyrábí!
  5. Ono když na to přijde, boty se špičkou vám z nohou udělají titanic.
  6. Ze všech pantoflí vám čouhá pata, popřípadě prsty.
  7. Nohy si musíte fest pěstit, protože na ně kouká každej. Úplně každej!
  8. Nemůžete si půjčit ničí boty, protože je zničíte.
  9. Musíte kupovat pánský lyžáky. A ty nejsou v růžovym.
  10. Na eskalátorech musíte stát šejdrem.
  11. Nejde vás spontánně políbit, anžto je nejdřív třeba pořešit, jak si kdo dá nohy.
  12. Ostatně, na velký nohy se zhusta dost šlape, poněvadž jsou prostě všude
  13. Aby toho nebylo málo, k obřím nohám patří obří palce. Nebo parádní ukazováky.
  14. A k velkým prstům patří i velký klouby, takový ty babský, co lezou ze sandálů
  15. Za pedikúru si připlatíte
  16. Ostatně místo flakónků s lakem na nehty abyste si kupovaly plechovky s balakrylem
  17. Prsa se zmenšit dají, nohy ne.
  18. Skinny džíny jsou na vás fungují jako růžovej zvýrazňovač na hnáty.
  19. V autobuse musíte sedět bez hnutí, jinak vás seřvou za kopání do opěrky
  20. V dětských pokojích snáz vyšlápnete kostky lega
  21. Z vaší botky nikdy nikdo šampanský pít nebude, páč by se hned vožral.
  22. Dát si u telky nohy na stůl je jako postavit před sebe půlmetrovou vázu
  23. Romantická procházka po pláži automaticky spouští pátrání po tropickém yettim
  24. Pokud jste herečka, nikdy nebudete hrát popelku, zbývají jen role klauna nebo hobbita (pokud se neoholíte)
Zdroj: Čilichili - 24 důvodů, proč to mají holky s velkou nohou těžký

2 komentáře:

Dan K. řekl(a)...

výborný :-)

novaklen řekl(a)...

Suprově napsané. Musím říct, že jsem se docela zasmála. Já sama teda nemám vyloženě velkou nohu, ale řekla bych, že mám trochu větší nohu. A i přes to se se spoustou z toho, co píšeš dost ztotožňuji. Hlavně shánění bot mi dělá problém. Teď nedávno jsem například sháněla jedny converse boty které se mi líbily. Říkala jsem si "joo conversky, ty určitě budou ve všech velikostech." Houby, v mé velikosti je neměli ani v jednom obchodě. Všude jen na objednání.