úterý 17. června 2014

Vteřiny křehké

Hradišťan v těchto dnech křtí nové album s názvem Vteřiny křehké. Má být návratem ke stylu alba "O slunovratu".
Jakmile jsem zjistila, že už jsou ke koupi mp3, tak jsem neváhala a nové album zakoupila. A je úžasné! Od včerejška ho sjíždím pořád dokola :)
Je ale nezvyklé slyšet jiné ženské hlasy než je Alice Holubová a slyšet hudbu Hradišťanu s angličtinou...
Pochopitelně už mám své favority :) Jedním je právě anglická písnička A Second of Temptation - když víte o čem je, tak je prostě úžasná! A druhá? Lítáte v tom :)

Když dáma řekne – vy nejste můj typ
čechráš si peří a brousíš si vtip
pak stačí slůvko a to je ten zlom
vzplanete oba a lítáte v tom
Hradišťan: Vteřiny křehké - Lítáte v tom

Více o jednotlivých písničkách je přímo na stránkách Hradišťanu. Celkem zajímavé počteníčko...

3 komentáře:

Maggi řekl(a)...

Ha, Lítáte v tom je taky favorit, ale ta anglická moc ne..... líbí se mi ta poslední - Až se budeš bát. A mám to stejně, od pátku, kdy mi to došlo domů, neposlouchám nic jiného ;)

Kamila řekl(a)...

Jak to dneska poslouchám, tak mými favority je stále více písniček :) Možná, že za chvíli budou všechny :) Ona má totiž každá něco do sebe... Dneska ujíždím na "Nechvátej osude".

barulka řekl(a)...

zatím poslouchám tu ochutnávku a musím přiznat, že mě to strašně chytlo. Dík za tip :-)