čtvrtek 28. srpna 2014

Hvězdy nám nepřály

Přiznám se, že jsem propadla údajné mánii s názvem "Hvězdy nám nepřály".

V červnu jsem ve Scale viděla plakát na film Hvězdy nám nepřály. Vypadal sympaticky, tak jsem si ho vyfotila, že se doma na netu podívám o co jde. Něco málo jsem našla, ale moc tomu nevěnovala pozornost a zase tento název z hlavy úplně vypustila...
Na táboře se o této knize zmínila Zrzi, tak jsem se domluvily, že mi ji půjčí. Protože jsem v těch dnech dočetla knížku, tak jsem hned šáhla po Hvězdách. A knížku jsem přečetla jedním dechem za jediný den. Děj mě strašně strhl a nenechal mě odložit knihu ani na chvíli. Fakt pecka!
Když bylo přečteno, tak jsem se rozhodla, že se podívám i na film, ale došlo k tomu až po návratu z Oikosu. Přiznám se, že jsem film obrečela snad ještě víc než knihu (i když ta je pochopitelně lepší :)).

O čem to celé je? O lásce dvou mladých lidí...
Víc se mi asi říkat nechce. Ale doporučuju po knize sáhnout a přečíst! Je to bomba!

A vězte, že některá nekonečně jsou větší než jiná nekonečna...

Žádné komentáře: