úterý 12. srpna 2014

Změna je život a o náhody tu není nouze

Už nějakou dobu jsem se odhodlávala ke změně zubaře. Ale komu by se chtělo něco takového řešit? Tak jsem to neustále odkládala a odkládala. Když mě ale na táboře dvakrát chytla neskutečná bolest zubu a po návratu do Brna mi začala natékat dáseň, tak už nebylo zbytí. A když k zubařovi, tak k novýmu!

Dala jsem na doporučení známé a vydala se k novému zubaři v Žabinách, který nabírá pacienty. A čekalo mě velké překvapení! Pan zubař je mladý, krásný a hlavně všechno vysvětlí a fakt se člověku naplno věnuje. Můj bolavý zub odhalil a pečlivě ho řešil, řeší a řešit ještě nějakou chvíli bude...

Aby toho nebylo málo, tak v podstatě úplně náhodou moje ctěná sestra na pana zubaře narazila na pionýrském táboře svojí kamarádky :)

Inu, svět je malý a o náhody tu není nouze :) A já asi budu ráda chodit k zubaři a kochat se nádhernýma očima :)

Žádné komentáře: