pondělí 8. září 2014

Dostupné vzdělávání

Jedna ze strategických priorit Junáka pro roky 2014 - 2022 je Dostupné vzdělávání.
Přiznám se, že mi to nedalo a zapojila jsem se do diskuze na webu i osobní schůzce k tématu, které se konala (kupodivu) v Brně.
Překvapilo mě, jak jsou někteří lidé vlastně uzavřenou skupinou.
Překvapilo mě, že jsou skautské (nelesní) kurzy, které jsou přeplněné a to se konají 2x ročně.
Překvapilo mě, že někteří se představují, že jsou nějaký kurz.
Překvapilo mě, že si někdo může myslet, že současné instruktorské vzdělání je v pořádku.
A fakt blbě se mi odpovídá na otázku: "A ty jsi normální instruktor kurzu?" No nejsem. Oficiálně jsem elév, reálně šéfová. Co tedy odpovědět? "Hm... Něco takového."

Setkání nad tématem se konalo ve skautské klubovně na Trýbove. Zvenku je krásně pomalovaná :) Poznáváte ho?

Žádné komentáře: