pondělí 29. září 2014

hate #8: můj notebook

Jsem ve stavu, kdy ho začínám fakt nesnášet.
Běžný počet samostatného restartování či totálního zamrznutí: průměrně 3x za den (podotýkám, že občas je to jenom večer).
Za pomoci mojí ctěné sestry (která se v technice vyzná víc než já) začínám vybírat nový notebook. Nějaké návrhy?

5 komentářů:

Ježo řekl(a)...

rozpočet?

Petr Šabata řekl(a)...

Tak, tak, bez rozpočtu se radí těžko. Co se týče parametrů, zkusil bych vybrat něco s SSD diskem, je to opravdu o poznání rychlejší než běžný magnetický.

Kamila řekl(a)...

Na základě prvních průzkumů rozpočet vidím tak 10-12 tisíc (v prosinci/lednu, jestli mě do té doby nehrábne).
Děkuji za doporučení SSD disku, ale je to pro mě sprostá nadávka. Ještě zvládám tak SD kartu :)

Petr Šabata řekl(a)...

A jakou by sis představovala velikost? Něco malého na přenášení nebo spíš něco většího na pohodlnou práci na stole? SSD disk je vlastně velká flashka, která je použitá místo klasického disku s magnetickým zápisem. Nemá (SSD) žádné pohyblivé části a je výrazně rychlejší.

Petr Šabata řekl(a)...

Jinak v téhle cenové kategorii si dokážu představit třeba http://www.alza.cz/lenovo-ideapad-b5400-d2169953.htm.