čtvrtek 25. září 2014

Nejúžasnější!

Myslím, že moje nejoblíbenější květina je povětšinou všeobecně známa - slunečnice. Před dvěma týdny se to dozvědělo i pár lidí ve škole, když jsem si odnášela jednu slunečnici od kolegyně.
Ale dneska se to rozjelo ve velkém :)
Ráno před zvoněním přišla k nám do kabinetu kolegyně s obrovskou vázou, ve které mi přinesla asi 15 slunečnic! Ale jakých! Nádherných! Takových těch poctivě žlutých! Jenom pro mě, protože je mám ráda a aby mi udělala radost! (Mají jich na zahradě údajně hromadu a už fakt neví, co s nimi :)) A to se jí opravdu povedlo :)
Jasně, že jsem je nemohla nechat ve škole! A tak pěkně šup do náručí (i s vázou, protože žádnou tak velkou doma prostě nemám) a přes zubaře a rodiče domů :) Snad mi budou dělat ještě dlouho radost!

Žádné komentáře: