úterý 11. listopadu 2014

Příliš mnoho zajímavostí...

...a tak málo času!

Různě potkávám zajímavé články, obrázky, projekty apod. Vždycky si je uložím a řeknu si: "Až budu mít čas, tak o nich napíšu." Ale je to marnost - některé mám takto nachystané třeba už měsíc.
Proto jsem se rozhodla, že je lepší se o nich nerozepisovat, ale alespoň se podělit a nesmolit si je sama pro sebe :)
Jdeme na to!

Jestli jsem to dobře pochopila, tak se jedná o ženu, která je původem Češka a žila několik let v USA. Teď se i se svými dcerami (školou povinnými) vrací do ČR. Momentálně má na svém "kontě" tři články o českém a americkém školství. Jak v tom dennodenně žiju, tak některé věci vlastně ani nevnímám. Je to strašně zvláštní pohled... Doporučuju si počíst :)

Postupně lidé začínají řešit co a odkud vlastně jí. Když si mám v obchodě vybrat mezi jablky z ČR (nebo alespoň Polska) a třeba ze Španělska, tak rozhodně šáhnu po těch našich. Na toto téma se v poslední době celkem často hovoří (mně to tak přijde).
Už se ale moc nemluví o tom odkud a z jakých podmínek pochází oblečení, které každý den nosíme. Je v tom ukrytý ohromný konzumní svět! Začínají se o této problematice psát i knihy. Bohužel zatím se jich moc nevyskytuje v češtině. A tak jsou uvítala alespoň článek, který jsem s chutí přečetla.
Začínám nad tím fakt přemýšlet. Zvlášť, když uvažuju o koupi nového kusu do šatníku...

Sociální spoty (nejen ty, které vydal Jeden svět) znám a využívám je i ve škole. Teď jsem ale narazila na "plakátové" sociální reklamy. A některé jsou fakt drsné!
Celkově se jedná o stránky, kde jsem narazila na několikero zajímavých "článků" s obrázky. Žádné oddechovky...
Už si nejenom ve škole neutírám ruce (jenom v kabinetě do běžného ručníku). Kombinace informace z Otevřené zahrady a tohoto plakátu. Něco na tom všem je. (A ani si je nesuším pod sušákem, protože jednou Sheldon vysvětloval, co všechno tam žije za potvory :))

Mediální škola, na které jsem několik let spolupracovala, trošku změnila koncept. Mimo jiné postupně vznikají stránky, které obsahují odkazy na zajímavé filmy, různá tématická videa, zamyšlení a do budoucna snad i fotobanku. Jsem z toho celkem nadšená. Budu muset jejich stránky pořádně probrouzdat, nechat se inspirovat, propagovat a tak podobně :)

Žádné komentáře: