pátek 28. listopadu 2014

Trabandí Vlnobeat naplno

Už od pondělka nedělám nic jiného než že poslouchám nové CD Trabandu (jak to jenom jde). A řeknu vám - to je síla!
Jak jsem v jedné recenzi četla: "Když si myslíte, že vás už nic nepřekvapí, tak je tu ještě Traband..."
A pak přišel koncert. Tam to rozjeli naplno ještě víc!
Jarda Svoboda (který je autorem písní) to má v hlavě hodně poskládané a jeho hudební tvorba je neskutečně kreativní! A nápad připojit banjo se mi hodně líbí.
Těžko se to popisuje. Ale jeden dojem za všechny: když mám nové CD, tak mě hned ze začátku zaujme několik písniček, které pak sjíždím nejvíc - na Vlnobeatu žádné takové nemám, protože ujíždím na celém albu :)
Poslechněte si! Stojí to za to...
K CD vyšlo několik recenzí. Mně se líbí ty na musicserver.cz a koule.cz.

Žádné komentáře: