čtvrtek 18. prosince 2014

18. 12., 7.A a další recenze

"Každá správná fanynka kapel Poletíme?, Traband a bratří Ebenů...
Dívka, kterou jsem si vyhlídl, mě nechce. Pravděpodobně v tom má prsty muž, který se často nachází po jejím boku a který, jak doufám, je její příbuzný trpící mentální poruchou."
Poletíme?: CD Kroskántry - Autistický bratr

Dneska jsem měla výbornou hodinu v 7.A! Poslední vyučovací v tomto kalendářním roce.
Prvně jsem se kapánek "rozčílila", když to vypadalo, že se dětičky na domluvenou písemku nenachystaly (ano, poslední vyučující den jsme psali písemku, ale sami si to vybrali - lepší než to za 2 týdny zapomenou!).
Písemka nebyla těžká, 5 krátkých cvičení z jedné strany listu. Když jsem dostala dotaz: "Z druhé strany nic není?" Tak jsem s úsměvem odpověděla: "Tam máte místo, abyste mi mohli popřát krásné Vánoce..."
Pochopitelně jsem to myslela jako vtip, ale dětičky se chytly! A tak za 10 - 15 minut byla písemka napsána, ale dalších 10 - 15 minut mi z druhé strany malovaly a psaly přání k Vánocům :)
A tak zítra beru do školy foťák, abych si je zvěčnila. Třeba se s vámi i podělím o ta nejlepší :)

Jo a na webu Hospodářských novin vyšla další recenze na Vlnobeat od Trabandu (ono jich teda vychází celkem dost, ale tahle se mi líbí) a názvem Beat, či nebeat. Skupina Traband na novém albu parafrázuje Havla (tak trošku to na ten dnešní den vlastně sedí...)

Žádné komentáře: