sobota 20. prosince 2014

20.12. a "volná" sobota

"Každá správná fanynka kapel Poletíme?, Traband a bratří Ebenů...
Nacházíme-li se na akci, kde po většinu času panuje dobrá nálada, jsme tam s partou dobrých přátel a je zde žalostně málo Toi Toi-ek, je vysoce pravděpodobné, že hladina alkoholu v naší krvi bude po celou dobu konání akce na vysokém stupni promile. Co už, že u toho poztrácíme některé z našich věcí."
Poletíme?: CD Jednoduché písničky o složitém životě - Chlastáme na festivalu

Na dnešní den jsem se těšila. Po dlouhé době volný den! Ale já jsem nelenila! Ba právě naopak jsem se vůbec nezastavila :) Dokonce mi to nedalo a občas jsem něco vyfotila. Tak můžete nahlédnout, jak jsem dnes žila :)

Ráno mě probudilo sluníčko (a hokejisti, když spávám s otevřeným oknem). Na okně v pokoji mám hvězdičkový řetěz, který jsem si vyrobila. Hvězdičky jsou stříbrné a zlaté. (Info pro oddílové vedení: hvězdičky se střídají náhodně!!!)

Dopoledne jsem věnovala cukroví. Prvně jsem  naskládala do krabičky už hotové Rafaello kuličky (již ověřený to recept)...

...a pak kokosenky (z Dekoru).

Následně jsem se pustila do výroby Karliček (taky z Dekoru). V jeden moment v mém podání ale vypadaly jako spousta malých hovínek na plechu. Naštěstí po přidání brusinky a upečení se tento efekt ztratil :) Večer jsem je už i slepila. Teď mám ale ještě jeden problém - netuším, co čeho je dám! Do rána musí vydržet na plechu a pak... Hm...

Uvařila jsem si dobrý oběd a pak se pustila do dalšího tvoření. Konečné dotahování po 2 měsících, dlouho plánované pokusy, poslední předvánoční "objednávky".

Večeře, vyřezávání razítek, u filmu slepování Karliček, sprcha a aby už šel člověk zase spát...

Zítra mě čeká balení. Věřili byste, že se na to letos vlastně docela těším? :)

P.S. pro mlsné jazýčky: Na Vánoce mám nachystané ještě máslovo-skořicové sušenky. Všechno bude k dispozici! Stačí se zastavit :)

Žádné komentáře: