sobota 6. prosince 2014

6.12. a věšení adventního kalendáře

"Každá správná fanynka kapel Poletíme?, Traband a bratří Ebenů...
Vydáváme-li se hned brzy po ránu na výšlap, je dobré mít sebou pevně boty, dobré kamarády a píseň na rtech. To je ta pravá svoboda a bacha na šišky."
Bratři Ebenové: CD Já na tom dělám - Trampská

Tak jsem v jednu v noci přišla domů (příjemná kolaudace s úspěšným limetkovým koláčem :)). A nenapadlo mě nic lepšího než začít řešit, kam umístím svůj adventní kalendář, který jsem si donesla domů. Původní vymyšlené místo se ukázalo jako nejednomužné (rozuměj tak, že ho na to místo nešlo "nainstalovat" v jednom člověku). A tak jsem chodila asi o půl druhé v noci po bytě a vymýšlela, kam ho dám. A vymyslela :)
Takže až přijdete na návštěvu, tak si možná nebudeme mít kam pověsit kabát, ale zase budete moci obdivovat můj úžasná adventní kalendář, který má už přes 20 let :)

Žádné komentáře: