pondělí 8. prosince 2014

8.12. a ptáci...

"Každá správná fanynka kapel Poletíme?, Traband a bratří Ebenů...
Některá ubytovací zařízení (nejen) v naší republice jsou opravdu žalostné na pohled a ještě žalostnější na prožitek."
Bratři Ebenové: CD Já na tom dělám - Hotely

Dneska mám (vlastně neplánovaně) dvě "historky" s ptáky.

Vyrazila jsem ve svém tričku Mach 3. Všechno by bylo v pohodě. Až do chvíle, kdy za mnou přišel jeden sedmák: "Paní učitelko, to co máte na tričku je strašná blbost! Pták přece nikdy nemůže letět rychlostí Mach 3!" Co na to člověk může říct... Já jsem se zvládla jenom usmát :)

Večer jsme s Baruli vyrazily na další z přednášek Dana Příbáně - tentokrát o cestě napříč Afrikou. Opět nezklamal! Krásné fotky a perfektní vyprávění...
Ale zarazil se u jedné věci. Na savaně můžete vidět stádo zeber, po obloze můžete vidět hejno ptáků... Ale co mají pštrosi? :) Budu se muset zítra zeptat některé z kolegyň (přírodopis nebo čeština? :)).
A taky jsem si pořídila trabantí knihu. Když budete hodní, tak vám ji na dobrou noc půjčím :)

Žádné komentáře: