středa 31. prosince 2014

Opýšemé inaší

Na začátku prosince jsem se chystala na koncert Dana Bárty a Illustratosphery. Jak? Jednoduše - poslouchala jsem jejich alba. Zvláště to poslední, které jsem ještě neměla úplně "pod kůží".
Jednoho rána, když jsem šla do školy, tak mě jedna písnička zaujala. Stejně tak i na koncertě, když jsem ji slyšela naživo. Věděla jsem, že se musím podělit! Ale jsem hlava zapomnětlivá a došla jsem na to až teď, když jsem si album zase pustila :)
Ač se vlastně písnička jmenuje "O pýše mé i naší", tak mi ve skutečnosti přijde velmi pokorná...
Zastavte se, zaposlouchejte a vnímejte obsah.

Dan Bárta a Illustratosphere: Maratonika - Opýšemé inaší

Tato písnička mě přivádí k otázce, proč vlastně poslouchám hudbu...
Občas je to relax a vyblbnutí, občas je to seznámení se s pohledem lidí na svět, občas je to jako když se dívám na film - vnímám příběh... Těch důvodů by se asi našlo hodně. Který je ale ten hlavní? Sama nevím...
Co vy, proč posloucháte hudbu?

Žádné komentáře: