neděle 18. ledna 2015

Žítkovské bohyně ze Zlína

Knihu od Kateřiny Tučkové jsem dočetla před rokem. Zapůsobila na mě. Určitě se k ní hodlám vrátit.
A k Vánocům jsme dostali úžasný dárek! Lístky do Mahenky na hostující divadlo Zlín - na představení Žítkovské bohyně.
Byla jsem zvědavá, jak si poradí s tolika časovými linkami, které se postupně odhalují, vlastně ani ne chronologicky. Dopoledne jsem přemýšlela o čem přesně kniha vlastně je. Musím se přiznat - rozhodně jsem nebyla schopná vzpomenout si na vše. Tak je to naplněné dílo!
Představení je dlouhé, ale když jsme se o tom bavili, tak vypustit není možné vlastně nic! Pak by jednotlivé dílky skládačky prostě nezapadly... Sestra se první hodinu moc nechytala. Naštěstí zbylé 2 snad už ano :)
Úžasný zážitek! Zlín tu bude ještě hostovat, ale obávám se, že bude vyprodáno... Takže si to hlídejte! Nebo vyražte do Zlína! Tento kulturní zážitek stojí za to, jestli vás kniha zaujala.

Více třeba v reportáži České televize...

Žádné komentáře: