neděle 15. února 2015

25 let Indies a Ověnžok

S Baruli jsme vyrazily na speciální koncert k 25 letům vydavatelství Indies v Sonu. Co na tom, že se konal na Valentýna (někteří se tomu strašně divili, že v takový den chceme vyrazit "pařit").
Těšily jsme se na Jablkoň a na Trabandy. Plus každá z nás měla nějaké další hudební seskupení, které znala. A jak šlo odpoledne (dorazily jsme po třetí), tak jsme postupně objevovaly další a další super kapely...

Naše hudební odpoledne a večer odstartoval Jablkoň. Zahájili hned naší oblíbenou Tetou! Takže hned od začátku jsme byly spokojené :) Akorát mají novou zpěvačku. Shodly jsme se, že je nějaká suchá. Nemá ten správný říz jako měla Anička...
Další z kapel, které jsme chytly na velkém jevišti byli Docuku. Jak jsem se dočetla na jejich webu, tak se jedná o folklorbeatovou kapelu z Valašského Meziříčí. A řeknu vám - jsou totálně nabití energií, kterou dokážou přenést! Strašně mě nadchli!
Následující Tomáš Kočko a orchestr mě nenadchl o nic míň :) Další spokojenost s novou kapelou! Tentokrát o sobě píšou, že se jedná o world music inspirovanou moravskou tradiční hudbou. Naplno si mě (nás) získali písničkou, ve které se zpívá, že sehnat chlapa je těžká robota :)
Na malé scéně jsme potom chytly Jananas. Některé jejich texty mi přišly skutečně výstižné! Budu si je muset pustit ještě někdy v klidu a zaposlouchat se...
A pak přišel nesmrtelný Traband! Já na té kapele prostě ujíždím :) Navíc jsme si je užily skutečně z první řady kousek od Jardy a ještě na takovém úžasném místě s perfektním zvukem. Dokonalý zážitek! Už se těším na další jejich koncert :)

Na závěr malá hudební ukázka jednoho z objevů :)

Tomáš Kočko a orchestr: Godula - Ověnžok

Žádné komentáře: