neděle 1. února 2015

Pololetky v Hlinsku

Řeknu vám, to byla rozporuplná výprava...
Původně jsme měly jet ve složení 3-4 vedoucí, 2 rádkyně a hromada světlušek.
Dopadlo to tak, že jsem vyrazila já, jedna šikovná začínající rádkyně a hromada světlušek (ach ty nemoci a shánění lidí na poslední chvíli).
A tak se stalo, že mám na výpravu 2 pohledy.

Pohled první
Bylo to náročné. Jeden člověk na rozhodování a akci, i když má k ruce člověka, který udělá co řekne, je prostě mazec.
A tak nastávaly např. takovéto chvíle: Sedím po večeři nad ještě neumytým talířem a čumím do blba, protože v tu chvíli prostě na víc nemám. A kolem mě hopsají světlušky: "Kamíku, zahrajeme si teď nějakou hru?"
Naštěstí máme zlaté světlušky (asi když jsme ten Zlatý kvítek :))! Pomůžou a když je potřeba, tak jsou samozabavovací. Ale delší dobu by se to takto utáhnout nedalo...

Pohled druhý
Ta lokalita a čas! Skanzen Betlém, který se nachází přímo v Hlinsku mi prostě uhranul! A v tom sněhu to nemělo chybu! Pecka!
V sobotu jsme pak byly na masopustu ve skanzenu Veselý kopec, který je dokonce na seznamu UNESCO. Myslím, že nejenom pro mě to byl obrovský zážitek! Kombinace místa a samotné akce vytvořilo úžasnou atmosféru!

Závěr
Vlastně jsem ráda, že jsme jely... I když to bylo náročné.
Jednak si myslím, že si to holky (a vlastně i já) celkem užily.
A pak, ruku na srdce. Objevila bych Hlinsko a zúčastnila se masopustu na Veselém kopci? I když mě v průběhu akce napadlo, že bez dětí bych si to užila daleko víc, tak je mi jasné, že nebýt výpravy, tak tam nejsem...

Jo, byla to vydařená akce! Pár fotek je na Picase... (a i jiné v oddílové)

Žádné komentáře: