neděle 29. března 2015

Víkend v matičce Praze

Po dlouhé době opět v Praze nejenom pracovně. Takže jsem si to náležitě užila! Především tu nepracovní část. Klidně bych ji měla i delší...
  • Maraton na mostě Legií. Vypadalo to, že dostat se od Národního divadla pod Petřín je neřešitelný problém. Tak jsem to prostě vzala skrz. Jejich smůla.
  • Lanovkou na Petřín. Věřili byste tomu, že někteří lidé, kteří žijí už několik let v Praze, ještě nejeli lanovkou? Nechápu...
  • Čtvrthodinka vyhřívání na sluníčku v růžové zahradě. Dokonalost!
  • Kolem Lorety. Alespoň očkem nakouknout...
  • Po letech jsem se rozhodla, že Pražský hrad si tentokrát projdu a neobejdu ho zahradami Na Valech jako běžně. Ne že bych zahrady vynechala... V půlce se tento čin ukázal jako velká chyba! Probíhalo právě zahájení letní sezóny. Tedy všechny vstupy zadarmo = mraky lidí. Brrr! Ale alespoň jsem chytla střídání stráží nad schody :)
  • Kampa má svou atmosféru! A Karlův most je nejhezčí v noci, kdy na něm nikdo není! Ale chytla jsem tam jednu super kapelu :)
  • Poprvé jsem se byla podívat alespoň na nádvoří Klementina. Jednou musím jít i dovnitř!
  • Tradiční WC na Staromáku :)
  • Na Václaváku jsem pořídila tašku, kterou už v Brně nemají, ale nestihla jsem ani jedno knihkupectví. A co je horší - ani Františkánskou zahradu!!!
  • Polívkování na Náplavce se Bzííí. Pohodička a krásná atmosféra! Následná procházka po druhém břehu, který byl ještě zalitý sluncem a hráli muzikanti. Pohoda!
  • Posezení na Střeleckém ostrově s luxusním výhledem.
  • Příjemná kavárna.
  • Po dlouhé době v kině. To byla ale marnost! Neuklizeno, takže jsme se kvůli některým asi 6x stěhovali. Grrr!

1 komentář:

Maggi řekl(a)...

Kaka, to jsme byly v Praze asi ve stejném termínu =) Já tam byla na maratonu (jako divák) s kolegy z práce, kteří běželi =)