neděle 12. dubna 2015

Koloniální úlovky

Fléda pořádá tzv. Koloniály. Vlastně se jedná o trh nezávislých tvůrců.
Tento víkend byl Koloniál spojení s francouzským festivalem Bonjour Brno.
A konal se v areálu Malé Ameriky! Další důvod pro vyrazit...

Odnesla jsem si 4 úlovky. Musela jsem se dost krotit - nečekaně. Když jsem je doma vyskládala, tak mě překvapilo, že jsou vlastně úplně jiného charakteru než běžně...
  • Hruškový cider. Ale pozor - čistě český! Shodou okolností jsme na něho (jablečnou variantu) narazili včera v Pardubicích v Lokálce. Byl moc dobrý! Tak jsem neodolala a pořídila si do sbírky i hrušku :) Musím zjistit, jestli ho prodávají běžně i někde v Brně. Jo a je ze Zásmuk, kde jsme byly s Ferdou a Oikosáky přesně před rokem :)
  • Marmeláda "Citron z Kalábrie". Je luxusní! Ale bude se jíst jenom svátečně.
  • Sirup "Hruška, badyán, hřebíček". Hned jsem ho doma načala. A je taky výborný! Marmeládu i sirup vyrábí paní, co bydlí o 3 ulice vedle. A i v Krpoli prodává. Asi se stanu stálým zákazníkem. Nebo se naučím dělat domácí sirupy...
  • Žlutý jarabák na dveře od Mámami. Asi není moc co dodat, ten je prostě dokonalý :)

2 komentáře:

Maggi řekl(a)...

Jé, od paní Vandy jsem nakoupila asi 10 sirupů vloni na velkou oslavu a byly výborné!

Unknown řekl(a)...

To máme radost, že ptáček dělá radost :-) A ostatní kousky jsou prostě k nakousnutí (nebo vlastně k napití) ... Hezký večer, Míša z Mámami :-)