sobota 2. května 2015

Kakamilka na nákupu

Fakt mě už dlouhodobě nebavilo si v obchodě pokaždé brát sáček na ovoce, zeleninu nebo pečivo. Ano, brala jsem si z domu některé opakovaně. Ale beztak. Pořád je to jen další plast, plast a zase plast.
Proto jsem si ušila několikero pytlíčků, se kterými chodím nakupovat. Cíleně na ovoce, zeleninu a další na pečivo.
Ze začátku jsem se bála, jak na to budou lidi za pokladnou reagovat. A musím se přiznat, že mě stále mile překvapují! Pokud můj nákup komentují, tak jedině pozitivně. Jednak se jim pytlíčky líbí vzhledově a už jsem i narazila na paní pokladní, která ocenila ekologický přístup a hned hlásila, že by bylo super, kdyby tak nakupovalo víc lidí...
Takže až budete chtít taky pytlíčky na nákupy, tak se neváhejte ozvat! :)

1 komentář:

Dan K. řekl(a)...

já sice né, ale znám jednu, co by jistě měla radost z pytlíku na banány ;-)