sobota 30. května 2015

Nezapomenutelná...

Pomalu se blížil výsazový výlet a my jsme byli stále bez trasy. Tak jsem navrhla Moravský Krumlov - Ivančice.
Trasa, která je pro ně nezapomenutelná... Skoro pět let táborů v tomto údolí. Oddílové výlety. A diplomka.
Dlouho jsem tu nebyla a tak mě překvapilo, že si stále pamatuju každou zatáčku. Změnilo se jen pár detailů, které ovlivnili lidé. Stála to údolí má pro mě svoje kouzlo. A asi mu už na vždy zůstane...
V Ivančicích (mém rodném městě) někteří ještě vyrazili na židovský hřbitov, někteří na rozhlednu. Domluva byla jasná - sejdeme se ve vlaku.
Z rozhledny jsme viděli Ivančice jako na dlani, Permonium, ale taky bouřku, která se na nás valila...
A tak to nemohlo dopadnout jinak než, že jsme luxusně zmokli. Musím se přiznat, že díky tomu, že bylo teplo a nic se mi nezničilo, tak jsem si to promoknutí vlastně užila :) Klidně bych zmokla zase :)

Žádné komentáře: