čtvrtek 21. května 2015

Podivný případ se psem

Zhruba před rokem mě kolegyně vzala do divadla místo manžela na představení Podivný případ se psem. Hned druhý den jsem kupovala knihu, podle které je představení zpracováno.
Běžně se kniha a její zpracování liší. Ale mám pocit, že tady se to povedlo. Do posledního slova.
Jedná se o příběh autistického chlapce, který se rozhodl vyšetřit "vraždu" psa své sousedky. A tím se začíná rozmotávat klubko událostí kolem něj. Postupně odkrývá svůj pohled na svět, který je běžnému člověk nesrozumitelný.
Knihu jsem doporučila Ferdě, která ji jedním dechem přečetla (není se co divit).
A hned hledala, jestli představení v Městském divadle nedávají - ano, tak hned byly na světě dva lístky do druhé řady! :)
Nedalo mi to a knížku jsem si před představením přečetla.
Tedy jsem si v divadle vychutnávala už všechny detaily a herecké výkony. Jak mám na MdB v poslední době pifku, tak před tímto představením smekám!
Když při potlesku vstoupil Vojta Blahuta (hlavní role) na jeviště, tak hned celé divadlo stálo. Ještě nikdy jsem neviděla, tak rychle vstaté divadlo! On si to ale zaslouží...
Doporučuji knihu i divadlo!

Žádné komentáře: