neděle 7. června 2015

Herbářová koženka

Sleduju 2 blogy jejichž majitelky šijí tašky, toaletky apod. z koženky a látky. Vždycky jejich díla obdivuju - jsou to krásné kousky!
A tak jsem před časem neodolala a koupila metr koženky. Kdyby to nešlo, tak metr snad nějak spotřebuju...
První kousek jsem chtěla ušít pro sebe. Prostě pokus, co z koženky půjde a nepůjde. Čas mě ale tlačí a za pár dní slaví kolegyně narozeniny, ke kterým jsem jí chtěla ušít tašku. Takže jsem do toho šla pěkně po hlavě.
Musím se přiznat - asi se jí budu těžko vzdávat... A hned jak to půjde, tak si ušiju i jednu pro sebe :)

 Pro učitelku přírodopisu.
 Rozměry cca 40 x 40 cm.
 Zpevněné dno a uši.
Uzavírání na zip a uvnitř několik přihrádek.

Pokud bez takové kabelky taky už nemůžete být, tak se neváhejte ozvat a domluvíme se. Vzorů je spousta :)

Žádné komentáře: