středa 22. července 2015

Na semináři

Vyrazila jsem na seminář o textilních materiálech. Poprvé se konal v květnu, kdy jsem nemohla. A tak když jsem zjistila, že se bude opakovat, tak jsem neváhala a zapsala si ho do kalendáře. A odmítla dvě další nabídky na daný den :)
Seminář byl zajímavý hned z několika důvodů:
  1. Konal se v Industře. "Nezávislý neziskový kreativní hub..." Kavárna, galerie, sdílená dílna, ateliéry, zahrada a mnoho dalšího. To vše v areálu brněnských mrazíren Rovner. Takže reálně industriální :) Už dlouho sleduju, co se v Industře děje a chtěla jsem se někdy zúčastnit. Konečně mi to vyšlo! A to místo je fakt pecka. Skoro jako Skog :) A jak sami na webu píšou "...místo, kam lidé nevchází jen proto, že jdou okolo, ale proto, že je cílem jejich cesty."
  2. Vedla ho Ada z Módního pekla. Je zvláštní setkat se osobně s někým od koho čtete články v novinách a na internetu. Člověk má o dané osobě nějaké představy, které se naživo vlastně můžou hodně lišit. Ada je starší než jsem si myslela a je vlastně docela příjemná :) Otevřená a na pohodu...
  3. Byl prostě zajímavý :) Hlavně to byl ale obsahově zajímavý seminář! Konečně mám nějakou ucelenou a "potvrzenou" představu o textilních materiálech. Vím na co se který hodí, kterému se vyhnout a který má jaké vlastnosti. Dokonce to vypadá, že by mohl být seminář, který by na tento ještě navázal. Asi ho nevynechám :)

Žádné komentáře: