pondělí 31. srpna 2015

Lokál U Caipla

Už pár let se scházíme s holkama z gymplu a s Baruli. Každoměsíční srazy, které bývají pohlazením po duši :) Snažíme se "obrážet" nejrůznější kavárny a jiná restaurační zařízení, která v Brně vznikají. Někam se vracíme, něco prostě jen vyzkoušíme.
Tentokrát jsme byly v cukrárně na Svoboďáku a pak jsme se přesunuly...
Do Lokálu U Caipla na Kozí.
Důvod, proč Lokál navštívit, když pivo nepiju?
Obrázky v interiéru dělal Ruda Brančovský z Poletíme?... Pro mě dostatečný důvod a holky se naštěstí nechaly zlákat :)
Obrázky jsou opravdu nápadité, člověka pobaví a pořád je co objevovat.
A nabídka? Pivo, holky si daly ovocné pivo (pivo se sirupem, ne takové to klasické ovocné pivo!) a já jsem zjistila, že mají točeného Kingswooda.
Jako bonus je fakt, že celý Lokál je nekuřácký. A příjemná atmosféra :)
Takže až někdo bude chtít jít na pivo, tak já nemám problém - půjdeme do Lokálu.
A na závěr můj oblíbený obrázek z interiéru :)

Žádné komentáře: