pondělí 28. září 2015

Collegium 2015 uzavřeno

ILŠ Collegium je pro rok 2015 uzavřena.
  • Jedno pouzdro dokáže udělat opravdu ohromnou radost.
  • Za víkend jsem vypila 2 kafe! Špatně jsem spala, takže jsem na programech usínala. Zaf slíbil, že mi udělá kafe, které mi bude chutnat. Nevím, jak to udělal, ale opravdu se mu to povedlo :) Takže jsem už na programech neusínala a užívala si společné kafe :)
  • Duchovní program "The Flying Books"... To prostě musíte vidět!
  • Možná mi to nebudete věřit, ale duchovní program jde udělat i s ochutnávkou vína. Honza prostě nezklamal :)
  • U závěrečné zpětné vazby se odhalila spousta věcí a vlastně celkem shoda mezi účastníky. Proč se některé věci tajily v průběhu opravdu netuším...
  • Vyrazili jsme i na procházku Prahou. Po stopách Jana Husa, když se letos slavilo jeho výročí. A tak jsme navštívili i Betlémskou kapli. Byla jsem tu jako dítě, takže to teď bylo něco jiného.
  • Předávání dekretů a kvalifikací probíhalo v kapli sv. Václava, která je součástí chrámu sv. Víta. Byli jsme tam úplně sami. Byl to úžasný zážitek!
  • Domů jsem si kromě dekretu a odznaku dovezla taky malou krabičku plnou...vzpomínek, vzkazů, vztahů? Těžko říct, co je to správné slovo.

Žádné komentáře: