sobota 5. září 2015

MOJE sandálky z Brno šije

Toto jsou MOJE nové sandálky. Proč tak moc zdůrazňuju, že jsou MOJE? Protože jsem si je sama vyrobila. Vlastníma rukama. A nejvíc sofistikovaná věc, která se u jejich výroby používala, byly takový super kleště, který dělaly díry. Jinak to vlastně nebylo nic složitého...
A když mě přestane bavit toto uvázání, tak si je prostě převážu jinak :) Nebo dodám korálky.
Ale buďte v klidu - sama bych se do jejich výroby nepustila.
Jen jsem se v pondělí, hned po objevení workshopu na výrobu sandálů, impulzivně přihlásila... A jsem za to moc ráda - objevila jsem totiž poklad!
Tím pokladem je Brno šije. Jedna místnost na Moraváku, které vládnou dvě velice sympatické a fascinující paní. Právě ony ke konci srpna rozjely sdílenou šicí dílnu, kde je k dispozici několik druhů šicích strojů, ale taky spousta střihů a odborné vedení. Ale to není všechno - taky začaly pořádat workshopy (jako ten na výrobu sandálů) a chystají kurzy šití. Musím se přiznat - už jsem na jeden z nich nahlášená. Budu mít novou sukni, ušiju svoji první halenku a hlavně se naučím pracovat s overlockem. Na konci září začínáme, tak už se těším! :)

Žádné komentáře: