středa 28. října 2015

V ten sváteční den...

...jsem toho stihla celkem dost :)
Dopoledne jsme s Ferdou vyrazily na Prvorepublikový brunch do Sem Tam s láskou. Tři chody a dvě pití.
Takže jsme vyzkoušely snídaňové ovocné müsli (mňam! škoda, že to před školou nemám šanci stihnout...), sázená vejce se zeleninou (nechápu, proč si někdy neudělám vajíčka na snídani i doma) a zákusek (každá jsme měly jiný - jeden prvorepublikový a jeden moderní).
Vše zapíjené veltlínem, ovocnou šťávou a následně pro mě dělaným moccacinem :)
Prostě pohodička!

Odpoledne jsme s rodinou vyrazili obhlédnout nového hotového Jošta na Moraváku. Měří 8 metrů a už má přezdívku - "brněnská žirafa". Takže mu klidně můžete procházet mezi nohama :) Asi mám nové místo na srazy, protože se mi fakt líbí. Takže až se mnou budete mít sraz, tak pod Joštem :)


Mám nový hudební objev - Eliščin band Jana Budaře. Postupně naposlouchávám a neustále objevuji nové detaily. Až nebudete vědět, co si pustit, tak vyzkoušejte - třeba vás taky osloví :)

Žádné komentáře: