neděle 20. prosince 2015

20. 12. a Jarabákov

Každá správná knižní fanynka dokáže bez problému uhodnout následující ukázku:
Když jsem jel druhý den ráno autobusem do školy, minuli jsme 4 červená auta v řadě za sebou, což znamenalo, že to je dobrý den, takže jsem se rozhodl, že nebudu kvůli Wellingtonovi smutný. Pan Jeavons, psycholog u nás ve škole, se mě jednou ptal, proč 4 červená auta v řadě za sebou znamenají dobrý den a 3 červená auta v řadě za sebou znamenají celkem dobrý den a 5 červených aut v řadě za sebou znamená super dobrý den a proč 4 žlutá auta v řadě za sebou znamenají špatný den, což je den, kdy s nikým nemluvím, sedím sám a čtu si knihy a nesním oběd a neriskuju. Řekl, že jsem nepochybně velice logicky založený člověk, takže ho překvapuje, že takhle uvažuju, protože to moc logické není.
Legendární Podivný případ se psem! Asi se zítra budu dívat jaká auta potkám :)

Po dlouhé době volný den. Byl ve znamení dohánění věcí, které před Vánoci musím/chci stihnout, ale zatím nejsou/nebyly. Pravda, některé jsem stále nestihla, ale přesto jsem toho zvládla dost :)
Například jsem dotáhla Jarabákov - drobné dárečky do školy (podotýkám, že ne pro děti).

Žádné komentáře: