pátek 4. prosince 2015

4. 12. a Fashion market

Každá správná knižní fanynka ví, že není-li zbytí, veškeré listí ze stromů opadalo a noviny jsou vydávány už jen elektronicky, může vybrané listy z knihy použít jako toaleťák, nebo na podpal (u některých druhů literatury si o to ta kniha přímo žádá!).
Já ale takové knihy doma nemám... I když je pravda, že třeba popisy od Huga v Bídnících už jen přeskakuju...

Ze školy jsem s kolegyněmi z práce vyrazila do Industry na Fashion market. Bylo to jako vždycky fajn. Nicméně jediné, co jsem si koupila, byl sirup od Vandy :)
Za to jsem došla na to, že strašně posuzuju ceny některých výrobků. Když vím kolik stojí materiál a kolik času to cca zabere, tak už mám nějaký odhad. A tak si u spousty věcí říkám: "To si raději udělám sama..."
Marnost, asi začínám mít "profesionální" deformaci.

Žádné komentáře: