úterý 1. prosince 2015

Saturnin...

...aneb opět v NdB.
Blaho! :)
Saturnin je prostě pohlazením po duši... Vždy. Knížka, film a teď i divadelní představení.
Byla jsem zvědavá, jak si v divadle poradí s množstvím prostředí, ve kterém se děj odehrává, ale za mě to zvládli na jedničku! Potřebné přestavby se odehrávaly většinou v době písničky někoho z herců a navíc kulisáci byli taky stylově oblečení :)
Bála jsem se role pána od Saturnina (věděli jste, že v knížce není pojmenovaný, protože je vypravěčem?) - hraje ho stejný člověk jako hnusáka č. 2 ze Sekala. Ale bylo to zbytečné. Je to profesionál - vůbec nebylo možné si jeho 2 role nějak propojit, protože jeho vyjádření bylo naprosto jiné.
A Martin Siničák v roli Saturnina... Tak to je pecka! Krásné pohyby, mimika, gesta a ten projev! Musím si přiznat, že v závěru jsem jeho výkonu naprosto propadla :)
Nejlepší pro mě přesto zůstává hláška s výletním parníkem z Lednice v Praze na Vltavě... Jen si to představte, jak z Lednice vyráží parník a obeplouvá skoro celou Evropu, aby se dostal do Prahy :) Takový milý zeměpisný vtípek :)

Jo a jen tak mimochodem - už jste viděli plakát baletu NdB? Mají nové skvělé profilovky, které na něj využili. Kdybyste věděli, kde plakát sehnat, tak budu ráda za info :)

Žádné komentáře: