neděle 10. ledna 2016

Hudební okénko

Mám tu pár otevřených záložek s YouTube. Moje hity posledního měsíce...

NAFRNĚNÁ
Bára Poláková. Na písničku jsem byla upozorněna v prosinci ve škole - že prý hrozný hit v rádiu. Já ho tou dobou neměla, takže jsem něco takového netušila :) Momentálně na této písničce lehce ujíždím... Jo a taneční kreace Marthy Issové fakt stojí za to :)


I SHALL BE RELEASED
Závěrečná písnička z filmu Každým dnem. Sestra mi ho několikrát doporučovala a tak na něj mezi svátky konečně přišlo. O filmu mi řekla všechno možný i nemožný, ale neřekla mi, jak skončí... Grrr! Nebyla jsem na to nachystaná. Skončí smutně... Přesto nelituju, že jsem ho shlédla - naopak mi přišel zajímavý.


PENTATONIX
V pátek mi v kavárně byla doporučena skupina Pentatonix. A tak teď na ní celý víkend ujíždím :) Je to pětice lidí, kteří svými hlasy dokážou vyčarovat naprosto neuvěřitelné věci! Fakt pecka! Když jsem si včera pustila náhodně jejich písničky, tak jsem se nestačila divit co a jak přezpívali. A ještě ke všemu mají pěkné klipy :)

Žádné komentáře: