neděle 31. ledna 2016

PoPo aneb pohodové pololetky

PÁTEK
Klasická oddílová pololetní výprava. Přesun do Tišnova a následný výlet do Porta Coeli v Předklášteří. Paní průvodkyně byla super - celou prohlídku přizpůsobila našim dětem, které byly především z 1. stupně ZŠ. Prohlídka, ale bavila i mě! Občas není od věci vyrazit na prohlídku s dětma :) Ale je to o tom, na jakého člověka narazíte...

SOBOTA
Dopoledne jsme vyrazily na výlet na Květnici u Tišnova. Ze začátku to vypadalo, že bude mlhavý den, ale v poledne se to začalo trhat. Dopadlo to tak, že jsme obědvaly na vrcholu na sluníčku. Prostě pohodička! :) Ještě přes Velkou skálu a zpět do klubovny.
Po výletě jsem výpravu opustila a vydala se zpět do Brna.
Večer jsem totiž vyrazila na skautský ples! :) Vlastně to byl můj první ples, na kterém jsou byla jako účastník od začátku až do konce... (když nepočítám první prodlouženou). Bylo to fajn - až mě to překvapilo! Dokonce jsem i vyhrála v tombole :) Pohodový večer, který jsme opustili až když přestala hrát kapela...

NEDĚLE
Plesová návštěva v Brně zůstala pochopitelně až do neděle. A tak došlo na pozdní dlouhou a pohodovou snídani s výhledem na sluncem zalité Brno. Kýč jak bič!
A pak na prohlídku centra Brna. Zahájení u Jošta, andělíček u Jakuba, drak i zatočení kolem, Biskupský dvůr, Petrov, Bašty a především Špilberk s výhledem na všechny strany i zvonkohra. Na závěr pak pozdní oběd.
Co bude příště? Třeba fotbal, parníkem na Veveří nebo oběd v jiném městě...

Žádné komentáře: