neděle 27. března 2016

Na Velikonoce...

...jsem vyrazila na střediskovou výpravu do Frenštátu. Báječná základna! Zvlášť vzhledem k tomu, že se v ní dá pověsit hamaka :)

Věděli jste, že ve Frenštátu mají skokanské můstky? Já jsem to až do čtvrtka, kdy jsme je navštívili, vůbec netušila. A musím se přiznat - na můstek by mě nikdo nedostal!
A v noci ho mají zeleně nasvícený! :)

V sobotu jsme pak vyrazili na výlet na hřeben Beskyd. S prckama jsme se vyvezli lanovkou z krásného jara do zimy v mlíce... Aneb z Pusteven přes Radegasta na Radhošť v 10 cm sněhu. A víte, co jsme viděli z vyhlášených beskydských výhledů? Jenom cedule, co bychom měli vidět :)
Moje ctěná sestřička to v neděli, kdy jsme opět na Radhošť viděli i zespodu stejně jako ve čtvrtek a v pátek, okomentovala slovy: "Tak jsme Radhošť alespoň viděli každý den..." Nu, má pravdu. Ale hodlám se sem vrátit za příznivějšího počasí! :)

Žádné komentáře: