středa 6. dubna 2016

O smutné továrně

O knížce O smutné továrně vím od začátku prosince. Od té doby jsem se jí chodila obdivovat. Během vánočních trhů na stánek nakladatelství Meandr, které ji vydalo. Následně do Moravské galerie. Není nejlevnější, takže jsem dlouho váhala...
Ale dneska to přišlo. Jak jsem ji v Moravské galerii opět držela v ruce, tak mi to bylo jasné: "Já ji prostě musím mít!"
Kniha, která vypráví více než stoletou historii jedné textilky v horách. Vlastně je to dětská kniha, ale čemu to vadí?
Největším dojmem této knihy je pro mě její vzhled. Zvenku, ale především uvnitř. I při desátém prohlížení knihy mám neustálou chuť se obrázků dotýkat a hladit si je... Je to velké potěšení pro mé oko!
Jenom zatím nevím, kam ji uložím. Je to kochazí kniha... Přijďte se taky pokochat! :)

Žádné komentáře: