pátek 27. května 2016

Exkurz do šatníku

Někteří se poptávali. O některých vím, že to mají rádi. Ale taky se chci prostě pochlubit :)
Aneb co mi za posledního čtvrt roku zpod jehly přibylo v šatníku :)

Černobílá sukně stejného střihu jako ta s bludištěm.
Kardigan z tmavě modrého bambusového úpletu. Dá se do něho krásně zabalit :)
 
Ze stejného bambusu mi vyšlo ještě na tričko. Moje první pořádné se vším všudy! A bambus je fakt super materiál...
Triko z bavlněného úpletu v akci. Je to vyšší gramáž, tak se šilo trošku jinak...
 Co se zbytkem? Nakonec z něho vzniklo tílko s černými pruhy po stranách.
 Téhle látce jsem prostě nemohla odolat! Domácí pokus bez overlocku (většina švů se dá zvládnout, ale není tak "profesionální"). Krásné, pohodlné letní triko. Mám z něho radost :)
 Dneska mi ještě přibyla světlá půlkolová sukýnka. Ten střih mám na sukních asi nejraději. A navíc je úžasně jednoduchý :)

Žádné komentáře: