neděle 29. května 2016

V Lednici

Víkend jsem strávila s pár holkama z oddílu na krajském Závodu vlčat a světlušek v Lednici.
Poté, co jsem je doprovodila na start závodu, tak jsem se vydala po "okolí":
  • Louky zámeckého parku byly ještě neposekané. A tím pádem krásně kvetly! Spousta kopretin! Kdyby je měla jak dostat domů, tak jsou moje :)
  • Klasicky k minaretu a k zámku.
  • Prozkoumat zmrzlinu, abych věděla, kam holky vzít.
  • Pak jsem se vydala na asi relativně novou lázeňskou kolonádu. Úplně náhodou se tam zrovna konala Májová slavnost, takže místo dobře žilo! Došla jsem na její konec, kde je "rozhledna" s 23 schody a pak jsem si užívala. Obdivovala vodní prvky kolonády, vystavené veterány a pochutnala si na palačince. V neděli jsem pak vzala na kolonádu i naše holky. Kolonáda byla bez lidí, ale holky to dost vynahradily :)

Žádné komentáře: