pondělí 2. května 2016

Velká očekávání?

Byla jsem v divadle. Opět. Nečekaně... :) Tentokrát na Otvírání studánek Alfréda Radoka v Mahenově divadle.
Představení mělo premiéru v pátek a během víkendu jsem z fotek zjistila, že účinkuje i Kantiléna (dětský pěvecký sbor) pod vedením mého kolegy. Nu, proč ne. A tak jsem v pondělí "tahala" informace. Údajně je to "emocionální pecka". Odpoledne jsem se ještě dostala k recenzi Jiřího Kříže (divadelní kritik), který dal představení 100% (což není úplně obvyklé). Pochopitelně tyto dvě věci ve mě vzbudila vysoká očekávání!
A konečný dojem?
Uznávám, že využití prvků Laterny magiky není v Brně běžné. A bylo vydařené! Líbila se mi i "hra" s umístěním sboru. Trio Šafránek, Kaminský a Veselý jednoznačně pobaví. A herecké výkony Dušana Hřebíčka a Evy Novotné v hlavních rolích jsou exkluzivní!
Přesto se musím přiznat, že pro mě to až taková emocionální pecka nebyla... Víc na mě zapůsobil např. Sekal nebo Petrolejové lampy. Buď jsem necita nebo některé věci nedokážu ocenit.

Žádné komentáře: