pátek 29. července 2016

A je po táboře...

  • Zvládla jsem vařit na stavěčce! A u toho i s Ferdou stavět stany :) Cibulačka měla u některých úspěch - z toho jsem měla velkou radost!
  • Dovoz čerstvého pečiva na tábořiště je luxusní záležitost! Zvlášť, když dodávají i vynikající koláčky :) Nu, neměli jsme je jen jednou...
  • Poprvé jsem navštívila Maříž! A rovnou jsme si namalovali i hrnek. Juchuchu! Jen se tam někdy musím dostat i bez dětí, abych si mohla projít i vesničku.
  • Služba u paní ve Skalce byla super. Nejlepší vizitkou byla naše malá Kačka, která na závěr šla za paní a řekla, že se jí to moc líbilo :)
  • Není na kuchyňské duo Lenin - Blešák. Já ty dva zbožňuju! Blešák dotáhl naše tábořiště k maximální dokonalosti (včetně mojí vlastní poličky na misku :)) a Lenin se s vařením opět vytáhla... Její svíčková na polní kuchyni byla snad nejlepší jakou jsem kdy jedla! Mňam!
  • Měli jsme i jiné návštěvy. Všechny nadmíru milé! Bylo to kouzelné, jak se to u nás občas scházelo :)
  • Já jsem tentokrát fungovala jenom jako zdravotník plus 3 programy. A musím říct, že to nebylo vůbec špatné! :) Beztak jsem knížku za ty dva týdny nevytáhla...
  • Kvůli dovolené v Alpách jsem odjížděla z tábora o dva dny dřív. Vlastně mě to celkem mrzelo... Ale na dovolenou jsem se těšila fakt hafo! :)

1 komentář:

mirka řekl(a)...

S manželem a dětmi jsme navštívili Paříž nedávno, kde jsme se kochali nádhernou keramikou. Všichni jsme si v kreativní dílničce namalovali své hrnečky a já jsem se pokusila použít na svůj hrneček kaligrafii, které se věnuji již delší dobu. S malou pomocí sympatické obsluhy se nám naše díla povedla a máme tak hezkou vzpomínku.