sobota 15. října 2016

Žiju

Inu dobrá, na stěžovače, že nic nepíšu, už mi nestačí jedna ruka... Znamení, že bych s tím asi mohla něco udělat.
Co se stalo za ty více jak dva měsíce? Čistě ve stručnosti, co mě napadá, když se podívám do kalendáře.
  • Letošní narozeniny byly takové... Divné. Ale prostě jsem zase o rok starší a rozhodnuta některé věci měnit. Tak jsem zvědavá, jak mi to půjde :) První dva malé krůčky jsem za ty dva měsíce už zvládla podniknout.
  • Po roční pauze proběhl Oikos. Občas je prostě složité začínat, když už to jsou dva roky. A nejhůř se začíná, když nejste schopni se včas sejít...
  • Máme v oddíle nově vdanou paní! Ve světle modrých šatech - ach! :)
  • Po dlouhé době na vodě! S Oikosáky. Morava je ale velice velice velice líná řeka! Zvlášť na podzim... Intenzivní škola pádlování a kormidlování.
  • Prožila jsem pár dní, kdy jsem se kvůli někomu těšila, že večer budu doma.. Zvláštní. Zvlášť když to náhle přestalo...
  • Zahájení sezóny Národního divadla před Janáčkovým divadlem jsme si se sestrou pochopitelně nemohly nechat ujít. Krásný kulturní zážitek s Nebeskými dortíčky v rukách. Co víc si tak na začátku září přát?
  • Ve škole byl začátek školního roku poznamenán projektem PPG. Malovali jsme chodby. A obrazy :) Na září dost pecka, ale stálo to za to!
  • Dostala jsem overlock! To je šicí zázrak! Následně jsem hned měla z čeho šít, takže se mi zase jednou rozrostla sbírka vlastního oblečení. Juchuchu :)
  • První návštěva divadle v této sezóně, byla nakonec v Městském divadle. Byly jsme se ségrou na Duchovi. A řeknu vám - já tam nějak ty nové muzikály nemusím. Vlastně mě celkově přestává bavit takové to populistické divadlo...
  • Byla jsem nejvýchodněji, co jsi kdy byla :) Aneb kterak jsme se s rodinou vydali na svatbu na východním Slovenku. Dokonce jsme se ocitli cca 1,5 km od Ukrajiny. Ale co se týče svatby, tak vám řeknu - jiný kraj, jiný mrav!
  • Po čtyřech letech jsem byla vyslána na školu v přírodě. A opět propadla kouzlu údolí Oslavy...

Žádné komentáře: