úterý 18. března 2008

Ještě foto

Dneska se rozběhla diskuze o fotkách a k tomu se ke mně dostal ještě jeden odkaz na stránky od známýho. Tak jsem nějak přemýšlela nad tím, jak já fotím, proč, co, kdy... Ne že bych něco vydedukovala, jen to, že fotím, tak jak to umím a cítím a snad jen že se chci zdokonalovat, vylepšit techniku, ale neměnit. Když jsem právě procházela fotky toho známýho, tak sice krásný, promyšlený, vyhraný a já nevím co všechno ještě, ale oslovila mě jedna. Nejsem žádný fotokritik nebo fotograf, jen obyčejný člověk tak to možná bude tím...
Foto: Lukáš Puchrik - Barevní

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

tak si koukam na statistiky a zavedlo me to az sem:)

no to bych necekal ze se najdu u tebe:D

kukak

Kamila řekl(a)...

no, a já bych nečekala, že tě něco zavede až sem :)
jinak já o tvých fotkách/stránkách vím od taťky...