pátek 27. června 2008

Balení, stavěčka a tak okolo

Odjíždím! Teda prvně jsem celý den balila, k večeru odevzdají zavazadla děti a pak hurá směr Jindřichův Hradec! Ale o to mi nejde. Zase pár postřehů.
Když vím, že v pátek odjíždím, tak si zařídím všechno tak, abych mohla odjet! I ty věci, který nestíhám nachystat, tak s nima něco vymyslím! Jasně, třeba mám spoustu věcí, ale taky mám termín, který musím dodržet! Možná je to jen moje přílišná zodpovědnost...
Těším se na tábor, na kluky a na všechno to okolo, ale je jedna věc, na kterou se netěším. Tábořiště. Má být super, u rybníka... Ale nejsou to Budkovice! Je to zvláštní pocit po čtyřech letech tam nejet! Je to místo, ke kterému jsem si udělala opravdu citový vztah! Chybí mi! Asi se tam vypravím alespoň na jeden den mezi tábory. (To je prostě taková blbost, že tam nemůžeme jet! Grrr!)

Žádné komentáře: