úterý 1. července 2008

Na skok doma...

...aneb krátké zpravodajství uplynulých a nadcházejících dnů ;)
V pátek odjezd, sobota a neděle stavěčka, pondělí a úterý lebedění. A to všechno v krásném prostředí jižních Čech u Sedelského rybníka - v ráji borůvek! :)
Dneska jsem se vydala autíkem z tábořiště a za dvě a půl hodiny jsem byla v Brně! A to i s kufrováním do Nové Bystřice! Sama jsem byla v šoku, jak jsem to zvládla! Cesta úplně v pohodě - teda krom toho, že přes Třebíč se jelo jenom 30... Zítra znovu, ale opačným směrem a s úplně naloženým kufrem, tak mi držte palce!
Co mě čeká? 11 táborových dní u rybníka! :) Myslím, že to bude v pohodě, těším se, ale! My máme 20 kluků ve věku 8-15 a nad námi je tábor (na doslech), kde je 10 holek ve věku 8-15... Tak mě napadá, že to možná bude veselý! Myslete na nás (vedoucí), abychom to nějak zvládli!
Jo a ještě jedna věc! Pro zvědavce, jak to vypadá s mojí rukou a loktem! :) Pravda je, že během stavěčky jsem to celkem cítila, ale teď je situace velice příznivá! Na lokti mám drsný strupisko a prsty vypadají v pohodě! Takže nechávám dýchat a zítra lezu do rybníka! Juchuchu! :)

1 komentář:

Kalushka řekl(a)...

Tak to jsem moc ráda, že se Ti packy hojí. Přeji úspěšný tábor :)